Dag vier - Reisverslag uit Firenze, Italië van Vera Bosch - WaarBenJij.nu Dag vier - Reisverslag uit Firenze, Italië van Vera Bosch - WaarBenJij.nu

Dag vier

Blijf op de hoogte en volg Vera

26 Mei 2016 | Italië, Firenze

Ciao tutti!

Vandaag hebben we onze derde stagedag er al weer op zitten. Het is best zwaar, we moeten erg wennen aan het Italiaanse dagritme en de hele nieuwe situatie. De nederlandse jongen bij ons op stage had ook een dipje de eerste week, maar hij vertelde ons dat het met een weekje wel weer weg is.

We werken van 9.00 tot 13.00 en dan van 15.30 tot 19.00 uur dus twee en een half uur siësta.
Klinkt super natuurlijk, maar we moeten nu alles lopend doen omdat mijn fiets de 24e in de middagpauze terwijl we binnen zaten te eten, gestolen is.. :(
En bijna alles zit wel op een halfuurtje lopen, dus het is niet echt super zo, maar dat komt vast goed!

We hebben Nienke's fiets maar weer terug gebracht naar de verhuurders, voordat die ook nog gestolen word.
We lopen nu ongeveer een half uur naar het stagebedrijf toe, samen met een Nederlandse jongen die ook stage loopt bij hetzelfde bedrijf als ons. Hij is hier al ongeveer 4 weken dus weet de weg al aardig.

Op stage werken we veel op onze laptop. Onze eerste opdracht is om alle designmerken te kennen die Massimo in zijn winkel verkoopt. Het zijn er aardig wat!
We maken er een overzicht van met foto's en een beschrijving van elk merk in het Engels.

Massimo, Marco en Francesca werken aan projecten en maken interieur plannen voor klanten.
Zo is er bijv. een vrouw uit China die haar mega grote appartement in het centrum van HongKong wil laten inrichten door AB Arredamenti Bianchi (ons stagebedrijf). En dat kost zeker wel een paar ton :0
Ik zal een foto toevoegen van de badkamer die ze waarschijnlijk gaan kopen!

Arrivederci!

• 27 Mei 2016 - 13:14

Brigitte & Hans:

Hallo Vera,
    Fijn dat je al zo goed geïnstalleerd bent. Geniet van deze prachtige stad en je stage. Groet Hans en Brigitte

• 27 Mei 2016 - 22:11

Sandra:

Hoi Vera,
    Wat vervelend voor je dat jou fiets is gestolen.
    En dat al in je eerste week

• 28 Mei 2016 - 18:29

Oma Bosch.:

Hallo damens hoe is ie heb je al weekend? Ga je lekker de stad verkennen geniet er van .gr oma.

• 29 Mei 2016 - 13:39

Oma Bosch.:

Test

• 30 Mei 2016 - 18:17

Gerry.:

Wat leuk om alles zo te kunnen volgen! Wat een avontuur! Ha ha de je fiets is gestolen het zal ook eens niet waar zijn. Als je loopt zie je meer. En hoe is het met het eten gesteld? Koken jullie zelf of is het telkens eten bij case die mamma hihi. Zo te lezen hebben ie het naar je zo lieve.groet Gerry vanuit een koud kikkerlandje.....