Aankomst - Reisverslag uit Firenze, Italië van Vera Bosch - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Firenze, Italië van Vera Bosch - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Vera

23 Mei 2016 | Italië, Firenze

Ciao tutti!

Vanochtend om ongeveer 10 uur zijn Nienke en ik geland op het vliegveld van Florence. We vlogen vanuit Dusseldorf met een propellorvliegtuig. Het was erg hard aan het regenen toen we aankwamen, maar het hield gelukkig snel weer op!

Op het vliegveld hebben we een taxi genomen naar ons appartement, en daarna moesten we nog eventjes wachten op de eigenaar van het appartement, Antonio. Hij liet ons het appartement zien en tilde onze koffers naar boven (zeven trappen hoog) hahah.
Het appartement is echt precies zoals op de foto's, heel schoon. Er is aan alles gedacht (wc papier, strijkijzer, vaatdoekjes enz.). We redden ons er prima en zitten midden in het centrum!

Toen Nienke en ik alles hadden verkend in het appartement, hebben we boodschappen gedaan en onze fietsen opgehaald.
Daarna fietsten we naar ons stagebedrijf, om de weg er naartoe te vinden. We hebben daar Massimo ontmoet, de eigenaar van de winkel. Hij gaf ons een rondleiding en vertelde wat we morgen konden gaan doen. In de winkel was nog een andere stagair, toevallig ook een nederlander!

We zitten nu lekker op de bank bij te komen van vandaag en gaan zo slapen.

Buonanotte!

• 23 Mei 2016 - 21:08

Willy:

Hoi Vera
    Mooi dat jullie goed aangekomen zijn. En het klinkt
    allemaal positief. Morgen veel plezier op de
    Eerste dag van jullie stage.
    Groetjes.

• 24 Mei 2016 - 19:40

Oma Bosch.:

Hallo damens leuk wat te horen van jullie.zo te lezen klink het goed .je bent al aardig op weg ,veel werk plezier.doei, tot hoors.

• 24 Mei 2016 - 19:46

Sandra Ruikes:

What Fijn dat de Reis goed is verlopen.
    Atijd weer spanned vooral omdat het de eerste keer voor je is om zo ver alleen te reizen.
    Ben benieuwd hoe jullie eertse dag stage is verlopen.

• 24 Mei 2016 - 21:29

Angelique:

Hallo Vera, wat leuk om jullie belevenissen in Florence te volgen! Fijn dat alles goed verlopen is. Maar wat een pech vandaag, fiets weg......zul je waarschijnlijk niet meer terugzien, maar hopelijk kun je het samen met de verhuurder oplossen, veel succes! Laten we hopen dat het hierbij blijft en dat jullie een mooie, leerzame en gezellige tijd hebben in Italië!
    Groetjes van opa en oma, Bas, Manon, Eddy en Angelique

• 24 Mei 2016 - 21:49

Marian:

Hoi Vera, fijn dat alles goed verlopen is de 1e dag. Jammer dat vandaag al je fiets is gestolen ..komt wel weer goed met reisverzekering. Vergeet het maar snel en geniet van de mooie stad en heel veel succes met je stage! Liefs mama.